I väntan på en dejt

Nu sitter jag åter här och väntar på en actual maybe. En helt jättekonstig företeelse som kanske inte alls slutar i någonting alls. En dejt, som kanske kommer, som blir bra, eller blir förfärlig. Det känns ungefär som att spela på lotto. Hur som helst.

Det är ett paradis att bo här med grabbarna. Tror jag börjar känna mig riktigt hemma nu efter att allt praktiskt med det gamla är klart.

För ett par dagar sedan var min drömkvinna över i lägenheten. Hon är helt fantastisk. Synd bara att hon e kär. Kärlek kan man ju inte rå på. Grr... och sen är jag nog inte kär... men attans... hon e helt perfekt.. om jag bedömer min smak objektivt...

Landlord e fortfarande bortrest. Längtar efter honom lite. Men jag och Yell tar det lugnt i Landlords frånvaro. Drevet är liksom borta lite grann. Pimpmaster Landlord e nog tillbaka snart dock.

Nu ska jag ut å slampa vidare.

//Slampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0