Fredagkväll och en tom lägenhet!

Så då var det fredag igen och här sitter man själv i lägenheten och undrar lite vad man ska ta sig till. Ensamheten är skrämmande. Då är det tur att det finns ett internet att göra absolut ingenting på, men ändå känna sig delaktig på något sätt.

Yelle är på kostert och slampan är ute och hänger på något rätt ställe med sina mediamedarbetare, Riche eller Soap eller vad det nu var?! Själv kanske jag ska repetera lite inför tentan i morgon, tentan som om jag klarar den kommer bli de billigaste poängen i mitt liv.

Har precis pratat med mitt X i en halvtimme om att det är dags att ta hand om vårt gemensamma skit i den gamla lägenheten. Det känns så, bajsig är vad den är, ingrodd och tråkig. Synd om henne som har tvingats bo där i vårt gamla liv i ett par månader. Det känns bra att prata med henne! Tror vårt uppbrott är ett föredöme.

Och så till frågan: vad fan ska du göra i politiken Landlord? Den får vara obesvarad för nu!

Landlord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0