Bakfylla, opponering, tentaplugg och bloggångest!

Massivt pluggmotstånd just nu. Tror det beror på en oväntad bakfylla i kombination med skoltrötthet och absurt tråkigt plugg. I morgon är det dags att lura systemet en smula, jag ska försöka ta en tenta som motsvarar en månads heltidstudier på två dagars hetsplugg. Det kan gå, med lite tur?

Vill helst av allt ligga i min säng med en vacker kvinna och kolla på film! Men jag tror jag får nöja mig med en tredje kopp kaffe, den ger också värme och närhet. Eller?

Har varit lite dålig på det här med bloggande senaste tiden, men ska bättra mig, helt klart. Har varken skrivit dagbok eller blogg tidigare vilket gör detta något skrämmande.

Landlord

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! Senare idag utses vinnarna av de fantastiska underkläderna från Bodhi. Har du missat tävlingen? Skynda dig, du hinner fortfarande vara med i tävlingen!

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Stort lycka till!

2008-03-28 @ 09:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0