Livet nära inpå tretti

Jag är playad. För tusenfemtionde gången i rad. Men den här gången är jag nog med på noterna. Hon kom, hon såg, hon gjorde konstiga saker med mig. Avancerat. Har aldrig varit med om att jag så fullkomligt blivit upplåten till förlustande som med denna väldigt galna individ. Som att sätta sig i en berg och dalbana, säkerhetsannordningen fastnar, man hinner precis ångra sig, men kommer inte loss. Det kittlar i magen hela vägen från start till mål och det är lite läskigt under resans gång. Men vad ska man göra, man valde att åka med.

Idag städar jag som en tok. Det ska bli fint tills Yell och Landlord kommer hem. Ska gå å handla mat. Bekämpar min ångest med feng-shui. burr burr...

//Slampan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0