Nätraggning - det har sagts förut

Det finns inget som är så kul som att logga in på någon av alla de nätraggningswebbplatser som finns för att glo runt bland folks profiler och försöka hitta någon gammal kompis man kan "poke:a". Kanske säger det mer om mitt förbittrade lilla liv än något annat, men men...

Idag kontemplerade jag att börja pitcha folk på den här bloggen. Ska kanske skapa en serie under min slampighet som går under parollen "Folk som borde ha en partner". Mina bedömningskriterier ska utgå ifrån 1. snygghet såsom jag upplever den, 2. personlig beskrivning och 3. ambitionsnivå.

Undra hur många copywrite lagar och integritetskrossande instick jag skulle göra med en sådan publicering. Hmm...

//Slampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0