Here comes the comeback

Dags att ta tag i det här med bloggandet igen. En kort update är att jag influerats till internetinitiativ av Slampan, det är inte alltid jag försöker att ta efter honom men i det här fallet blev jag övertygad om att det skulle vara bra och jag skall inte klaga. Verkligen inte.

I övrigt har jag försökt att ta upp mitt pianospelande, eller det är egentligen inte sant. Jag har aldrig kunnat spela piano, men jag har ett piano ståendes i mitt rum vilket bör spelas. Jag har många gånger tänkt att det hade varit bättre om min mamma fått mig att börja med gitarr eller piano istället för blåsinstrument - men what to do.

Ikväll skall jag iväg och slåss lite. Sen ut och dricka öl - this charming man.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0