Galenskap i fredagsnatten

Spenderade fredagen med Landlord och vår hustomte på akuten. Någon liten snaskig snärta bestämde sig för att skära handen av vår käresta. På lördagen kom min tjej... lr kanske e det numer... hmm... över. Hon var lika snygg och trevlig som vanligt :) Det blev mys och film och lååång promenad idag. Vi vandrade för första gången hand i hand runt i stan utan att jag kände att det var konstigt. Även om jag kanske inte är redo för ett förhållande nu så är jag iaf inte helt oredo för att inte vara med någon annan ett tag.

Hur som haver. Nästa måndag börjar förträningen inför sommarträningen. Nu ska jag bli fit och så ska jag börja kickboxas igen.

Tjoho!

//Slampan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0